پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

امداد خودرو کیا تهران

امداد خودرو کیا با ارائه خدمات امداد رسانی خودرویی به صورت شبانه روزی و اورژانسی در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

امداد خودرو شبانه روزی کیا یکی از خدماتی است که عاملیت مجاز 1190 به رانندگانی که با مشکلات مکانیکی یا نقص فنی خودرو مواجه شده‌اند، ارائه می دهد.

خدمات دیگر امداد خودرو کیا شامل یدک کش، تعمیرات سیار، سوخت‌رسانی، پنچرگیری، تعویض باتری، رفع مشکلات جلوبندی، تنظیم موتور و امداد باتری می باشد.

این خدمات به صورت شبانه‌روزی و در سراسر پایتخت ارائه می‌شوند. برای استفاده از این خدمات، کافی است با شماره تماس امداد خودرو کیا عاملیت مجاز 1190 تماس بگیرید و مشخصات خودرو و محل قرارگیری خود را بگویید.

سپس یک تیم از متخصصان مجموعه، به همراه خودروبر یا جرثقیل به سمت شما حرکت می‌کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما کمک می‌رسانند.

وقتی صحبت از یک تیم امدادگر باتجربه و متخصص در تهران به میان می‌آید، باید فاکتور های بسیار زیادی مورد بررسی قرار می گیرد.

از جمله مهمترین این فاکتور ها می توان به تعداد نیرو ها، تعداد یدک کش ها، کیفیت ابزارها و تجهیزات، مجوز های رسمی از اتحادیه، نرخ مناسب، وجدان کاری، سرعت کار بالا و غیره اشاره نمود.

باعث افتخار ما است تا با ارائه خدمت رسانی کاملا حرفه ای و داشتن تیمی مجرب و متخصص در کلیه امور حمل خودرو و امداد خودرویی به مشتریان گرامی همراه هم شهریان عزیز بوده ایم.

وظیفه اصلی امداد خودرو کیا ارائه خدمات به رانندگانی است که با مشکلات فنی یا حوادث خودرو مواجه شده‌اند. با تماس با امداد خودرو کیا می توانید از خدمات زیر در تمام ایام هفته و در تمام ساعات شبانه روز بهره مند شوید.

عاملیت مجاز 1190 از تمامی خدمات مجهز برخوردار است و دارای کارشناسان مجربی است که می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته خدمات فنی، تعمیر و سرویس دوره‌ای ارائه دهند. این کارشناسان مجرب و ماهر از مهارت بسیار بالایی در زمینه عیب یابی، تشخیص و تعمیر همه‌ی خودروهای کیا برخوردار هستند.

از مزایای بسیار کارآمد مجموعه تعمیرگاهی امداد خودرو هیوندای خودرو عاملیت مجاز 1190 این است که محل قرار گرفتن امداد رسانان و تیم‌های امدادی در جی پی اس و سیستم موقعیت سنج ثبت شده و باعث می‌شود تا در هر لحظه که مالکان خودرو هیوندا سفارش خود را ثبت کردند در سریع‌ترین زمان ممکن نیروها به محل اعزام شوند. عاملیت مجاز 1190 در گرفتن هزینه از مالکان کیا منصف و شفاف است و این را فرهنگ سازمانی خود می‌داند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.